Yurt Dışında Ziraat Mobil ve Ziraat Onay Kullanımı

Selamunaleyküm Dostlar,

Şimdi bu konular baya önemli çünkü hibe yatarsa Ziraat tan TL ye çevrip kullanmanız gerekiyor Şimdi yurt dışın çıkınca bazı sorunlar yaşayabilirsiniz .
Benim yaşadığım sorun benim Türk telekom hattım burda ağda kayıtlı değil hatası aldım beni bayabi uğraştırdı Hattım sms alma verme, arama alma verme yapmadı.
Çözümü burda>>https://lisbonnova.blogspot.pt/2017/10/yurt-dsnda-agda-kaytl-degil-hatas-cozumu.html<<
 Şimdi bunlara Tek şifre yani SMS almadan nasıl gireceğinizi anlatayım. Diğer bir yolda OTP cihazı kullanmağı antlatacağım
1- Ziraat Onay 
Bunu TÜRKİYEde yapın yurt dışında hattınız çalışmazssa zor olabilir. 
Bu ziraat mobilin içinde olan bişey tıklayınca zaten kolayca görebilirsiniz. Bu sadece şifreniz ile Ziraat mobile girebilmezi sağlar. SMS GELMEDEN girebilirsiniz.

ilk önce Ziraat Mobile girin. Sonra sol köşeden menüleri açın orda Güvenlik ayarları >> Güvenlik tercihi >> Ziraat Onayı seçin 
sonra size sms gelecek o kodu girin artık bunu kullanabilirsiniz. 
Sadece şifreniz ile Mobile girebilirsiniz bu biraz güvensiz gelebilir fakat yurt dışında hattınız çalışmayabilir hemde başka hat takılıyken ziraat mobile girebilirsiniz. Burda ben portekiz hattı kullanıyorum sürekli hattı  tak çıkar yapmadım.Her yerde girebilirim ayrıca. 
Bunu değiştirmek isterseniz tekrar aynı şeçenekler sms i seçebilirsiniz
Resim1.1


Resim1.2




İntenett bankacılığı için şifrenizi girdikten sonra ziraat onay bekleniyor diye bir ekran gelir. Bu geldikten sonra Mobilede girip Ziraat Onaya tıkladığınızda İntenet Bankacılığı açılır  

2-ZİRAAT OTP CİHAZI
Bunuda Ziraat Şubesinden satın alabilirsiniz 20 TL bu küçük bu cihaz. Bu cihazın işlevi siz SMS geliyor ya bu kod direk bu cihaz üretiyor ve size yazıyor. sizde bu kodu yazınca girebiliyorsunuz. Ama bazen bunun senkronizasyon sorunları olabiliyor ve yanınızda taşımalısınız bunun için gitmeden önce mutlaka test edin ve senkronize etmek için Ziraat bankasını arayın. Burda sorun çıkartırsa ve hattınız çalışmıyorsa(TÜRK TELEKOM) sıkıntı. O yüzden 1.yolu tercih etmeniz daha mantıklı ama bu daha güvenli.


Not bu yöntemleri yapamadınız hattınız çalışmadı(TÜRK TELEKOM)
ailenizden biri sizin yerine bankayı arar bu işlemlere onay verdirir (1. işleme) 

Bunu yapamadınız Wirofon, Viber yada Skype gibi uygumları kullnarak arayın ama ona köntör yükleyeceksiniz bunu için kart kullanmanız gerekli.Bunun içinde sms almalısınız 3D secure için. Oyüzden viberin 0.99 köntörünü Türkiyede almanızı öneririm.
Skype Çok pahalı 10 euro yüklemeniz gerekiyor.

Wirofondan Türkiyedeki sabit hattınızı kullanabiliyorsunuz yada ailenizden birinin hattı varsa Türkiyeye gelmeden önce yapın. Yurt dışında İnternet üzerinden arıyor ama Türkiyede ki sabit hattı kullanıyor yani sanki Türkiyede kullanıyormuşsunuz gibi oluyormuşsunuz.   

O da olmadı Ziraat bankasına e- mail yollayın durumunuzu anlatın Portekiz numaranızı verin onlar arasın. Bu durumda yardım edeceklerini düşünüyorum. Ziraat iyi Bankadır.

Sağlıcakla Kalın... 








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurt Dışında 5 Ay Kalacaklar İçin Valiz Hazırlama

Ağda Kayıtlı Değil Hatası \*Çözümü*\